Keşfet | Biryudumkitap

“Keşfetmek” TDK’da ‘var olduğu bilinmeyen bir şeyi bulmak’ olarak tanımlanıyor. Benim de varlığından haberdar olmadığım şeyleri bir şekilde bulmak yani keşfetmek boş zamanlarımda yapmaktan en keyif aldığım şeylerden. Bugün sizlere son zamanlarda keşfedip çok takdir ettiğim ve bir o kadar da faydalı bulduğum bir siteden bahsetmek istiyorum.

Sitenin adı “biryudumkitap.com“.  Her sabah bir yudum kahve, bir yudum kitap kalbinize iyi gelir sloganıyla yola çıkan site abone olmanız durumunda her sabah mail kutunuza 5’er dakikada okuyabileceğiniz kısa alıntılar yolluyor. Bu bazen bir romanın kısa bir bölümü bazen de bir şiir olabiliyor. Bu hikayelerin özellikle maili yollayan editör tarafından yazılan giriş kısımları ayrı güzel.
biryudumkitap.JPG

Bazen okuduğunuz bir kitaptan alınmış bölümlere denk geliyorsunuz, bazen de hiç duymadığınız bir yazarı veya kitabı okuduğunuz alıntılardan yola çıkarak keşfetmiş oluyorsunuz. Hem de böylelikle en azından günde 5 dakika bir şeyler okumuş oluyorsunuz. Her sabah işe gidiş yolunda bir çırpıda okuduğum bu alıntıların 5 dakikadan daha uzun sürmesini diliyorum çoğu zaman.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR: Keşfet | Doodle Nedir?/ Ne işe Yarar?

Daha önce bir yerlerde yorumlarını okuduğum, çok satanlarda gördüğüm, arkadaşlarım tarafından tavsiye edilen veya sadece kapak tasarımını/adını çok beğendiğim kitaplar sayesinde zenginleşen kitap dünyam bu site ile çok farklı bir açıdan büyüdü. Öyle ki bu oluşumun aynısının film, müzik hatta farklı seyahat destinasyonları için bile yapılıyor olmasını isterdim. Keşfetmenin de bu kadar kolayına kaçılmalı mı bilemiyorum ama bence iyi fikir 😉

biryudumkitap ekran.JPG

Sadece adınız ve e-posta adresinizle kolaylıkla abone olmanız durumunda pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Abone olur olmaz da kitap önerilerinizi yapmayı ihmal etmeyin. Hatta belki gönüllü editör olur ve bu güzel oluşumun bir parçası olursunuz. Sizlere duyurmakta geç kaldım ama geç olsun güç olmasın efendim. Sizler de çevrenize duyurun lütfen. Bir yudum kitap tarzı bir kapanış yapıp sizi siteye yönlendireyim. Hep biraz da olsa okuyun sevgili okur ve daima var olun .

Hülya Alkan.

Kaynak: biryudumkitap

2 thoughts on “Keşfet | Biryudumkitap

  1. Merhaba, size yorum yazmak için tıkladım ve bu yazınızı da okumuş oldum. Ayrıca faydalı oldu. Yorum yazmak istememin sebebi bir “makine mühendisi olarak bloğunuzun alt başlığına bayıldım” demek istedim. Gerçekten benim açımdan sayılamayacak kadar farklı açıdan övülecek bir başlık – Mühendis Hane-i Netti Hümayun:) –
    Ayrıca bloğunuz çok faydalı geldi, yeni keşfettim. tekrar okumak için ziyaret etmek istiyorum. yalnız sayfanızın bütün yazıları liste halinde olsa nasıl olurdu acaba. Çünkü bu şekilde aşağı inene kadar diğer yazılarınızı okuyamadan sıkılma ihtimali oluşuyor. Benim naciz görüşüm bu şekilde. Tekrar teşekkürler:)

    • Merhabalar, öncelikle övgü dolu sözlerin için teşekkürler. Bloğuma uzun zamandır vakit ayırmıyorum maalesef ve geri dönme düşüncelerim senin yorumunla tetiklendi. Aslında sağ tarafta son yazılar şeklinde bir liste var ancak geri bildirimini de göz önünde bulunduracağım ve okumayı kolaylaştırıcı yeni bir düzenleme getirmeye çalışacağım. Sevgiler 🙂

Yorum bırakın